Po dość długiej przerwie zaczynamy kolejną przygodę. 
Na remont i przywrócenie stanu fabrycznego trafia nasz najmniejszy zabytek - Autosan H6-20 #27 wyprodukowany w 1997r. Autobus ten był eksploatowany na liniach komunikacyjnych do 2012 roku.
Prace rozpoczęliśmy od przywrócenia sprawności mechanicznej - tak aby można było bez problemowo nim manewrować podczas remontu. Wymiany wymagał zawór czteroobwodowy, który steruje między innymi powietrzem na pedał sprzęgła. Stary zawór odmówił współpracy i konieczna okazała się jego wymiana na nowy.
Kolejne prace będą już z pewnością bardziej rozbiórkowe.
07.03.2023r.



Na remont i przywrócenie stanu fabrycznego trafia nasz najmniejszy zabytek - Autosan H6-20 #27 wyprodukowany w 1997r. Autobus ten był eksploatowany na liniach komunikacyjnych do 2012 roku.
Prace rozpoczęliśmy od przywrócenia sprawności mechanicznej - tak aby można było bez problemowo nim manewrować podczas remontu. Wymiany wymagał zawór czteroobwodowy, który steruje między innymi powietrzem na pedał sprzęgła. Stary zawór odmówił współpracy i konieczna okazała się jego wymiana na nowy.
Kolejne prace będą już z pewnością bardziej rozbiórkowe.
07.03.2023r.



Jeśli wszystko dobrze pójdzie i wszystkie gwiazdy na niebie ułożą się tak jak powinny, to remont #278 powinien rozpocząć się na przełomie 2023/2024 roku. Jeśli sytuacja pandemiczna nie rozkręci się, to myślimy że będzie więcej możliwości aby zobaczyć nasze wozy na mieście